środa, 20 lutego 2013

Kody do gry: Skyrim Elder Scrolls V

W dowolnym momencie wciśnij klawisz [~], co powinno doprowadzić do wyświetlenia okna konsoli. Możesz teraz wpisywać następujące polecenia:



advancepclevel – awans na wyższy poziom doświadczenia
advancepcskill x y – rozwój umiejętności x o y poziomów (zamiast x musisz wpisać oryginalną angielską nazwę umiejętności; zamiast y musisz wpisać jakąś wartość, np. 10)
advskill x y – rozwój umiejętności x o y punktów (zamiast x musisz wpisać oryginalną angielską nazwę umiejętności; zamiast y musisz wpisać jakąś wartość, np. 10)
caqs – zaliczenie wszystkich smoczych prób

coc qasmoke – obszar testowy
coc x – szybka podróż do lokacji x (zamiast x musisz wpisać jej oryginalną angielską nazwę)
enableplayercontrols – możliwość poruszania się podczas wyświetlania cut-scenek
fov x – ustalenie pola widzenia na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 100)

help – lista komend
kill – zabicie aktualnie namierzonego przeciwnika
killall – zabicie wszystkich okolicznych przeciwników
movetoqt – teleportacja do celu aktualnie zaliczanego questu

player.additem 0000000a x – otrzymanie x wytrychów (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 50)
player.additem 0000000f x – otrzymanie x sztuk złota (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 1000)
player.additem x – otrzymanie przedmiotu x (zamiast x musisz wpisać identyfikator przedmiotu)
player.addspell x – odblokowanie zaklęcia x (zamiast x musisz wpisać identyfikator zaklęcia)

player.incpcs x – rozwój umiejętności x o 1 punkt ((zamiast x musisz wpisać oryginalną angielską nazwę umiejętności)
player.modav burden x – ustalenie aktualnego obciążenia postaci na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 10)
player.modav carryweight x – ustalenie maksymalnego limitu udźwigu na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 500)
player.modav dragonsouls x – otrzymanie x smoczych dusz (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 10)

player.placeatme x – pojawienie się postaci niezależnej x (zamiast x musisz wpisać identyfikator postaci niezależnej)
player.setav fatigue x – ustalenie ilości punktów kondycji bohatera na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 1000)
player.setav health x – ustalenie ilości punktów zdrowia bohatera na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 1000)
player.setav magicka – ustalenie ilości punktów many bohatera na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 1000)

player.setav speedmult x – zwiększenie szybkości przemieszczania się o x procent (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 100)
player.setlevel x – bohater znajduje się na x poziomie doświadczenia (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość, np. 30)
player.setscale x – ustalenie wielkości bohatera na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś wartość i domyślnie jest to 1)
psb – odblokowanie wszystkich zaklęć

removeallitems – pozbawienie aktualnie namierzanej postaci niezależnej wszystkich przedmiotów z jej inwentarza
resurrect – wskrzeszenie namierzanej postaci
saq – rozpoczęcie wszystkich questów
setownership – legalne zdobycie (bez posądzenia o kradzież) aktualnie namierzonego obiektu

setpcfame – popularny bohater
setpcinfamy – znienawidzony bohater
showracemenu – wyświetlenie menu ras
tai – wyłączenie SI postaci

tcai – wyłączenie SI wrogów w bitwie
tcl – wyłączenie kolizji
tdetect – prostsze okradanie postaci niezależnych
tfc – większa swoboda ruchu kamery

tfow – zmiana pola widzenia
tg – zniknięcie trawy
tgm – nieśmiertelność
tm – zniknięcie okien menu

tmm 1 – odkrycie wszystkich lokacji na mapie (tmm 0 przywraca stan początkowy)
unlock – otwarcie namierzonego zamkniętego obiektu (po wprowadzeniu kodu konieczne może się okazać dodatkowe wciśnięcie lewego przycisku myszy)

Skyrim ulepszenia podróże, składowanie przedmiotów, szybkie awansowanie, handlarze, okradanie domów.

ODBLOKOWANIE GŁÓWNYCH MIAST

W celu usprawnienia procesu eksploracji największych miast w świecie Skyrim warto skorzystać z usług oferowanych przez powozy. W początkowej fazie gry najlepiej jest zainteresować się powozem stacjonującym w stajniach w Białej Grani. Podstawową zaletą użycia powozu jest to, że opłata za jego wynajęcie jest minimalna (nie więcej niż 50 sztuk złota). Mając już odblokowane wszystkie główne lokacje łatwiej będzie Ci podróżować do mniejszych miejscówek, związanych z aktualnie wykonywanymi questami.

SKŁADOWANIE NIEPOTRZEBNYCH PRZEDMIOTÓW

Do składowania niepotrzebnych przedmiotów początkowo najlepiej jest wykorzystywać kufry odnajdywane w głównych lokacjach gry, na przykład w Rzecznej Puszczy czy Białej Grani. Jeżeli chcesz mieć całkowitą pewność, że przeniesione obiekty nie znikną z kufra, to możesz się zdecydować między innymi na zakupienie domu w Białej Grani, przy czym staje się to możliwe dopiero po zaliczeniu głównego questu Czarny głaz. Dobrym pomysłem jest również przenoszenie niepotrzebnych przedmiotów do inwentarza innego członka drużyny.

SZYBKIE ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI

Jeżeli zależy Ci na szybkim rozwinięciu umiejętności pomocnych w awansowaniu na wyższy poziom doświadczenia, to warto zdecydować się między innymi na regularne rzucanie czaru iluzji wyciszającego ruchy bohatera, przekradanie wokół śpiących lub stojących tyłem przeciwników oraz jak najczęstsze staczanie walk z mało wymagającymi przeciwnikami. W tym ostatnim przypadku możesz dodatkowo rozważyć zmniejszenie poziomu trudności gry, dzięki czemu nie reagując na ataki wroga będziesz mógł w łatwy sposób podnieść umiejętności blokowania oraz lekkiego lub ciężkiego pancerza.

HANDLARZE

Każdy z zamieszkujących świat gry handlarzy dysponuje ograniczoną ilością złota na odkupywanie oferowanych przez Ciebie dóbr i wartość ta odnawia się co pewien czas. Warto w rezultacie pospisywać sobie lokalizacje jak największej liczby sprzedawców, tak by po każdej zakończonej wyprawie móc ich po kolei poodwiedzać i pozbyć się niepotrzebnych rzeczy.

OKRADANIE DOMÓW

Zastosowanie tego triku pozwoli Ci na zajęcie się okradaniem domów oraz sklepów, w których przebywa niewielkich liczba osób. Odszukaj mianowicie wewnątrz danego domu kotły, wiadra i inne tego typu obiekty, a następnie pozakładaj je na głowy domowników. Upewnij się, że żaden z tych obiektów nie ześlizgnął się i przystąp do kradzieży, nie martwiąc się o to, że możesz zostać przyłapany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz